En liten fråga

Förresten, innan jag sätter igång med Elises uppdragsserie på bloggen, kan jag få fråga er om något?
 
Har ni någon konstruktiv kritik att ge mig/min blogg?
Jag kan tänka mig många saker, men jag vet inte om sakerna är sånt ni egentligen bryr er så mycket om. Som att jag skriver för många onödiga inlägg om sånt som inte handlar om spelet, och att jag brukar skriva mycket/mer än jag borde, och att jag glömmer bort att skriva om ämnen som jag sagt att jag ska skriva om jämt.
 
Men liksom, konstruktiv kritik vore verkligen underbart. Ni behöver inte skriva under med era namn heller om inte ni vill.
 
Tack.



Stina Prettysten

Vet inte riktig om jag har så mycket kritik att ge...
Det handlar inte om att jag är rädd för att säga vad jag tycker eller inte vill göra dig ”ledsen”, jag vet bara inte riktigt hur en SSO-blogg ska vara när den är ”bäst” om du förstår vad jag menar?❤️

Svar: Jag är glad att du är ärlig iaf, tack :)
Elise Stormwright

Skrivet 2018.08.03 - 10:19
Rebecca & Daisy

Vad roligt att du är tillbaka, du har varit saknad! :D Den enda feedbacken vi kan ge just nu är att kommentarerna och kommentars fältet är i väldigt liten text, så det skulle kunna vara lite större då det är lite svårt att se vad andra/man själv skriver.

Svar: Tack! Självklart, jag ordnar kommentarsfältet på en gång :)
Elise Stormwright

Skrivet 2018.08.05 - 14:57
http://https://sunforestblogg.weebly.com/
Stina Prettysten

Tolka inte min komentar ovan som att du inte har en blogg som är ”bäst” för din blogg är bäst! Jag menade bara att jag inte vet vad som är bra och dåligt med en blogg då jag inte läser så många bloggar... Hoppas att du förstod vad jag menade och inte tog det som något negativt för det var verkligen inte så jag menar!❤️❤️

Svar: Allt är lugnt, jag förstår vad du menar, är så tacksam för att du ändå tar din tid och kommenterar vad du tycker även om du inte har någon kritik att ge :)
Elise Stormwright

Skrivet 2018.08.07 - 11:32
Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL:


Din kommentar



Hej! Jag går under namnet Elise Stormwright och är 19 år. Jag har spelat Star Stable sen 2014 och spelade även de gamla spelen innan dess. Här hittar du allt mellan Jorvik och Pandoria, och lite till.

Elise Stormwright @ stormwright.blogg.se