Första tankar om onsdagsuppdateringen

Jag har inte loggat in i spelet än, men jag måste få undra lite... "i år satsar vi stort på att förbättra äldre områden" med en rubrik som handlar om,,, Sydhovens halvö,,, liksom, vad i hela friden. Sydhoven är liksom inget gammalt område, inte i jämförelse med Gyllenåsarnas dal eller gud förbjude spelets första område någonsin som fortfarande har ställen som ser ut att vara ungefär lika gamla som spelet Höstryttaren.
 
De har tydligen planer på gång vad gäller de förfallna husen på halvön och även nu känner jag stor förvirring. Förfallna hus? Vardå någonstans?
 
Måste undersökas.



Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL:


Din kommentar



Hej! Jag går under namnet Elise Stormwright och är 19 år. Jag har spelat Star Stable sen 2014 och spelade även de gamla spelen innan dess. Här hittar du allt mellan Jorvik och Pandoria, och lite till.

Elise Stormwright @ stormwright.blogg.se