Uppdatering

Hej! Ska bara säga att jag lever än, har bara varit så trött efter skolan att jag somnat så fort jag kommit hem den senaste veckan, så jag har inte loggat in för att blogga något sedan sist. Jag tror inte att jag kommer skriva någon utvärdering av Sydhovens gård heller, så nu vet ni.
 
Vad tycker ni om den nya hästrasen som kommit till spelet? Har ni köpt någon av dem än?
 
 
Kram



Rebecca

Jag förstår hur du känner gällande tröttheten, har haft samma problem efter att jag kommit hem från jobbet haha.'

Jag gillar den nya rasen, men har inte planerat på att köpa den, iallafall inte nu

Svar: Jobb och skola är verkligen tröttsamt haha
Elise Stormwright

Skrivet 2018.08.25 - 12:45
http://sunforestblogg.weebly.com
Stina Prettysten

Har inget behov utav en brun/grå/skäck och eftersom gångarterna inte är de finaste väntar jag nog på fler färger, dock är jag faktiskt liiite sugen på skäcken om jag ska vara ärlig xD

Svar: Skäcken är ju ursnygg <3
Elise Stormwright

Skrivet 2018.08.26 - 10:18
Viktoria Shadowhunter

De nya hästarna är jättefina när de står still, animationerna är okej men Star Stable kunde gjort den bättre om den gick mer i form och inte är så stel i halsen.
Tycker att det är synd att traven blev som den blev, hade hoppats på att den skulle likna Nordsvenskens trav mer.

Svar: Jag läste ditt inlägg om dem, mycket välskrivet! Nordsvenskens trav är mysig <3
Elise Stormwright

Skrivet 2018.08.26 - 22:26
http://vikshadowhunter.blogg.se/
Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL:


Din kommentar



Hej! Jag går under namnet Elise Stormwright och är 19 år. Jag har spelat Star Stable sen 2014 och spelade även de gamla spelen innan dess. Här hittar du allt mellan Jorvik och Pandoria, och lite till.

Elise Stormwright @ stormwright.blogg.se