Ny ponnipålle

Nya jorvikiska ponnisar i dagens uppdatering! Jag hade hoppats på det när jag gick in och kollade nyheterna idag, så jag är helnöjd. De verkar återskapa många av de äldre jorvikiska ponnisarna vilket jag är helt och hållet för, speciellt när den jorvikiska ponnirasen har så många variationer.
 
Jag köpte en av de nya idag, och döpte henne till Firecrown.
 
Jag och Firecrown på stranden idag
 
Jag är helnöjd med min nya pålle. Hur söt är hon inte. Jag köpte lite utrustning och kläder medan jag ändå var igång, och resultatet ser ni ju. Vi är hur söta som helst i gult, tycker jag åtminstone. Jag kommer nog rida såhär när jag reparerar bron till Världshuset i Jarlaheimsområdet senare. Idag eller imorgon, vi får se.
 
Någon utvärdering av den jorvikiska ponnin kommer nog inte bli av: Jag tycker ärligt att de är urgulliga och har inte så mycket att klaga över. De har verkligen lyckats den här gången.
 
Har ni införskaffat en jorvikisk ponni på senaste tiden och isf vilken? 



Stina Prettysten

Jag köpte den vita som kom i första släppet och döpte den till Moondust a.k.a Luna! Funderar på att köoa den som du nu köpt och döpa den till Wildstrawberry a.k.a Smultron för jag tycker att den ser ut som ett smultron med sina prickar haha! <3

Svar: Vilka kreativa namn, älskar Wildstrawberry <3
Elise Stormwright

Skrivet 2018.08.01 - 16:11
Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL:


Din kommentar



Hej! Jag går under namnet Elise Stormwright och är 19 år. Jag har spelat Star Stable sen 2014 och spelade även de gamla spelen innan dess. Här hittar du allt mellan Jorvik och Pandoria, och lite till.

Elise Stormwright @ stormwright.blogg.se