Nya Sydhovens gård

Fotografering på Sydhovens gård idag, vilket inkluderade att trampa ner lite rosor (jag är inte säker på att de är rosor, men jag kan inte komma på något annat de kan vara heh)
 
Avgudar den nya paddocken gården fått
 
Jag ska försöka räkna lite fysikuppgifter idag, hoppas ni har en bra söndagseftermiddag.



Isabelle Rainfield

Bomullsfält! Jag älskar dem. Fina bilder du tar!

Svar: Åhhh, självklart xD Tack!
Elise Stormwright

Skrivet 2018.08.26 - 18:47
http://rainfields.blogg.se/
Rebecca

Den nya paddocken är verkligen ursnygg! Undrar dock vad alla stenar är tillför?

Svar: Undrar också det x) Tycker att gården ser lite nerfallen och övervuxen ut, så de har kanske planer om att vi ska få bygga upp den eller något?
Elise Stormwright

Skrivet 2018.08.30 - 10:19
http://sunforestblogg.weebly.com
Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL:


Din kommentar



Hej! Jag går under namnet Elise Stormwright och är 19 år. Jag har spelat Star Stable sen 2014 och spelade även de gamla spelen innan dess. Här hittar du allt mellan Jorvik och Pandoria, och lite till.

Elise Stormwright @ stormwright.blogg.se