Mot Jarlaheim imorgon

Jag och Fenrir på den trasiga bron
 
Imorgon har jag tänkt (med eftertryck på "tänkt", för inget går någonsin som jag tänkt mig) att jag ska reparera bron till Värdshuset i Skördebygden. Att jag ska utforska Jarlaheimsområdet på nytt känns självklart på Fenrir, så nu är han sadlad och klar inför imorgon.
(Jag säger förresten Jarlaheimsområdet eftersom att Skördebygden innefattar två områden, egentligen).
 
Jag är så sjukt glad att jag ska få göra om uppdragen. Har tänkt att jag ska blogga lite i taget, för annars kommer jag omöjligt orka, men själva reparerandet av bron kommer jag nog hinna med imorgon. När området låstes upp för spelare för första gången tog brolagandet en vecka att göra, men tacksamt nog kommer jag inte behöva arbeta så länge för att kunna ta mig säkert över bron.
 
Syns imorgon, allihop :)



Alva Lionrock

Aha, så uppdragen med bron har verkligen blivit kortare? Tyckte det tog en evighet på mitt första konto, men att det gick supersnabbt på mitt andra. Jag trodde det berodde på att jag typ aldrig spelade på den tiden då jag gjorde den första karaktären (kan delvis bero på våran dumma dator vi hade då som krashade hela tiden>:( ) och att jag var mycket aktivare när jag skulle bygga bron på mitt andra konto.
Haha tyckte väl att de kändes kortare;)

Svar: Ja, uppdragen har blivit kortare, som mycket annat ryktesbyggande i spelet nu för tiden haha
Elise Stormwright

Skrivet 2018.08.02 - 09:16
Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL:


Din kommentar



Hej! Jag går under namnet Elise Stormwright och är 19 år. Jag har spelat Star Stable sen 2014 och spelade även de gamla spelen innan dess. Här hittar du allt mellan Jorvik och Pandoria, och lite till.

Elise Stormwright @ stormwright.blogg.se