Onsdag??

Hej på er <3
 
Jag förstod inte att det är onsdag idag förrän nu haha. Hur det är möjligt är verkligen frågan, för jag har ju liksom varit inloggad åtminstone några timmar för att göra ryktesuppdrag och leta julönskningar idag, men tydligen utan att en enda gång ställa mig själv frågan "hmm, är det inte onsdag idag?". Inte ens nyårsfirandet som dykt upp som över en natt i spelet (det kändes så haha) fick mig att undra, utan jag bara "åh, vad fint de har gjort det" och fortsatte leta julönskningar som ingenting. Hur?!
 
Men i alla fall: De har gjort ett fint litet område för att fira in det nya året, med ett område för att skjuta upp raketer en bit bort, och så har vi fått en ny nyårsklänning ^^ Kul att vi börjat få klänningar utan ärmar, även om det kanske blir lite kallt just i vintertid haha.
 
Julselfie?
 
Jag hinner inte skriva något mer idag, men jag har lite inlägg planerade för de kommande dagarna, så ni får ha det bra sålänge c:



Stina Prettysten

Haha, samma här!😂😅💖

Skrivet 2018.12.28 - 22:12
Stina Prettysten

Gott nytt år bästa du!!!🥳🤩💖

Svar: Tack, gott nytt år du också!! <3
Elise Stormwright

Skrivet 2019.01.01 - 00:00
Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL:


Din kommentar



Hej! Jag går under namnet Elise Stormwright och är 19 år. Jag har spelat Star Stable sen 2014 och spelade även de gamla spelen innan dess. Här hittar du allt mellan Jorvik och Pandoria, och lite till.

Elise Stormwright @ stormwright.blogg.se