En ny början

Som rubriken lyder.
 
Fina har varit jag i tre och ett halvt år. Jag ser fram emot att göra uppdrag och hälsa på Finas hästar även i framtiden, men helt ärligt har jag väntat på den här förändringen ett tag nu. Jag går inte vidare; Fina är kvar, Fina och hennes nordsvensk Fjalar är kvar och kommer alltid att vara det. Jag går vidare till en annan blogg, that's it
- och ni behöver inte oroa er för några större förändringar. 
 
Bloggbytet kommer innebära ett avslutat kapitel på den här bloggen, men inte ett avslutat kapitel i mitt bloggande eller i Finas äventyr. Men jag tänker låta Elises äventyr få en egen kategori på min nya blogg - och jag är så himla glad över att jag får göra om uppdrag med Elise! Hundra år har gått sedan sist jag gjorde uppdragen och jag minns inget av dem.
Häromdagen blev jag påmind om att Jarlaheims borgmästare varit försvunnen i många år och jag förstår sällan vad som försiggår när vi får fortsättningar på gamla uppdrag. Jag har seriöst stått och tänkt "men det här minns jag inget av" några gånger x) Det händer liksom att jag gör fiskeuppdrag (och jag avskyr fiske) för att jag saknar att göra uppdrag med spelets äldre karaktärer.
 
Av spelets uppdrag och områden ser jag främst fram emot att återupptäcka Den gömda dinosauriens dal och att göra uppdragen där. Jag ser oerhört mycket fram emot att få blogga om uppdragen och dela med mig av mina tankar och åsikter om dem. Som alltid har jag inte så mycket tid för sådant, men det gör mig inget om det så ska ta mig tre år innan fjällpasset till Dinodalen ska gå att nå. Nu kommer jag åtminstone ha något att skriva om, skulle jag ha tråkigt under höstlov och helger. 
 
Att jag byter blogg och sätter igång med att återupptäcka Jorvik pånytt är inget avslut, det är en början. Så tänker åtminstone jag om det här. Jag hoppas att ni förstår mig. 
 
Tack för mig, vi ses om ett litet tag.
Kramar från Fina



Rebecca & Daisy

Vilken fin ny blogg du har, skall bli roligt och kolla in här! :D
Vad roligt att du börjar ett nytt kapitel, skall bli riktigt spännande och läsa om alla gamla uppdrag som vi inte gjort på 328 år nu!
Kramar från Rebecca & Daisy

Svar: Åhh tack! Kram till er också!
Elise Stormwright

Skrivet 2018.07.10 - 13:51
http://https://sunforestblogg.weebly.com/
Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL:


Din kommentar



Hej! Jag går under namnet Elise Stormwright och är 19 år. Jag har spelat Star Stable sen 2014 och spelade även de gamla spelen innan dess. Här hittar du allt mellan Jorvik och Pandoria, och lite till.

Elise Stormwright @ stormwright.blogg.se