Fenrir i språng

Fenrir i språng
 
Jag har inte nått uppdragen då jag får hjälpa till på Vingården än, så det läcker vatten över vindruvsåkrarna hejvilt. Fenrir är min nya häst, som jag gått och suktat efter sedan urminnes tider, minst! Han är himla snygg, tycker jag ;)



Alva Lionrock

Oj haha, jag var precis inne på din gamla blogg och röstade om villen jag tyckte du skulle köpa;D visste inte att du köpt den redan haha xD Men det var den jag röstade på som vann iallafall, jättefin! Det är en sån där häst som jag tyckte var fin nu när jag såg den men som jag om jag ska vara ärlig aldrig (vad jag kommer ihåg) lagt märke till tidigare haha...

Svar: Ellerhur, det är nog därför jag inte köpt den tidigare och istället gått och suktat efter den på avstånd i evigheter x) Jag ser den inte i spelet särskilt mycket :)
Elise Stormwright

Skrivet 2018.07.10 - 08:27
Alva Lionrock

Jättefin design på den nya bloggen föresten ! Skulle skriva det i förra kommetaren men glömde >:(
Ser ljust och somrigt ut;)

Svar: Tack, jag är väl ett vinterbarn antar jag ;)
Elise Stormwright

Skrivet 2018.07.10 - 08:29
Stina Prettysten

Jättefin design på nya bloggen! Jag ser fram emot att följa Elise och hennes äventyr på Jorvik! <3

Svar: Åhh tack, finaste du!
Elise Stormwright

Skrivet 2018.07.10 - 08:45
Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL:


Din kommentar



Hej! Jag går under namnet Elise Stormwright och är 19 år. Jag har spelat Star Stable sen 2014 och spelade även de gamla spelen innan dess. Här hittar du allt mellan Jorvik och Pandoria, och lite till.

Elise Stormwright @ stormwright.blogg.se