Jag lever

Jag hatar att skriva meningslösa inlägg som inte handlar om Jorvik, men sedan jag skapade den här bloggen för några dagar sedan har tystnaden lagt sig som ett täcke här x) Förklaringen till att bloggen stått stilla är att jag haft lite annat för mig. Jag har jobbat en del på vår gård (jag bor på landet) och så har jag varit på en del utflykter eftersom att sommarvädret hållit i sig.
Nu när vädret är så fint har jag ingen lust att sitta inne för att spela och blogga, vilket ni nog förstår ändå. De bloggar jag brukar kika in på då och då står också lite tomma för tillfället, så jag är nog inte den enda som har annat för mig under sommaren.
 
Jag ska försöka skriva lite tidsinställda (har ju lovat några specifika inlägg som jag ska skriva) för senare i sommar när jag är i Norge två veckor, men i övrigt kommer det nog vara liiite tomt här tills vidare. Vill ni nå mig är det lugnt att skicka bud med Jorviks opålitliga postväsen eller skrika på mig här, jag är inne och kollar läget då och då.
 
Jag var inloggad och red ett välbehövligt ridpass med Nightborn häromdagen, han har fått knoppad man och ser nu ut som en ordentlig dressyrpålle.
 



Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL:


Din kommentar



Hej! Jag går under namnet Elise Stormwright och är 19 år. Jag har spelat Star Stable sen 2014 och spelade även de gamla spelen innan dess. Här hittar du allt mellan Jorvik och Pandoria, och lite till.

Elise Stormwright @ stormwright.blogg.se