Om mig

Men hallå! Hej!
 
Jag heter Elise Stormwright, men du kan bara säga Elise (eller Elisis - jag älskar det). Jag är en tjugo år gammal jänta med långvarig entusiasm för Jorviks universum, story och karaktärer. Jag har varit med i gamet since the very beginning, tidigt 2000-tal, då jag fick de första spelen i mina Pollux-paket och blev kär. Har väl fortfarande gamla Pollux-tidningar någonstans. För er som är nya var Pollux en bokklubb för de som älskar hästar och som medlem fick du två böcker i månanden, och under några år fick du emellanåt också spel i dina paket. Starshine Legacy, Star Stable, ja väl också Star Academy. Jag tyckte att det var jättecoola spel, jag hade aldrig spelat datorspel förut. Idag heter väl klubben något annat. Jag kan ju visa hur tidningarna kunde se ut, om någon vill! Någon som kommer ihåg Kattastrofen?
 
Hur som helst! Jag är en lite blyg, men himla tjattrig och energisk tjej (om jag vill) och jag älskar att fotografera och redigera. Min fanart hittar du under kategorin >Fanart. Om du är nyfiken. Annars har jag inte så mycket att säga. Favorithästras: allt kallblodigt, ponnyer som stora bjässar. Just nu bor jag på Starshine ranch, men under hösten brukar jag bo i Gyllenåsarnas dal. Halloween är min favorithögtid på året.
 
Om du ser mig in-game är det bara att vinka och säga hej! Jag bär ofta häxhatt, går inte att ta miste på, och om det är något ni undrar kan ni skicka ett brev i spelet, eller på Instagram, eller under ett vilket som helst inlägg. Jag försöker svara, även om jag månadsvis inte är så online. 
 
//Elise



Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL:


Din kommentar



Hej! Jag går under namnet Elise Stormwright och är 19 år. Jag har spelat Star Stable sen 2014 och spelade även de gamla spelen innan dess. Här hittar du allt mellan Jorvik och Pandoria, och lite till.

Elise Stormwright @ stormwright.blogg.se