Vad föredrar ni?

Jag har en fråga till er som inte på något sätt har med något att göra: Brukar ni se på Let's plays och om ni gör det, hur långt tycker ni ett avsnitt ska vara?? Brukar tolv minuter vara bra eller föredrar ni längre/kortare avsnitt?
 
Föredrar ni förresten att man läser upp, sammanfattar eller att få läsa själv?
 
Kram
 
 



Stina Prettysten

Är ingen sån som brukar kolla på Let’s plays så har inga direkt åsikter, har dock kollat på ett par stycken och vill inte att de ska vara för långa, 12 minuter låter bra!

Skrivet 2018.10.07 - 22:30
Alva Lionrock

Jag föredrar avsnitt som är kanske ca 15 min, och tycker det går ganska trögt när personen ska läsa upp superdupermycket och kollar oftast på mobilen och då blir det lite litet att läsa, så jag gillar bäst en sammanfattning av varje konversation så man hänger med!

Skrivet 2018.10.08 - 15:46
Avi

Jag älskar verkligen Let's plays, tycker själv 10-15 min är helt passligt!
Och att sammanfatta är bäst tycker jag, blir väldigt långt att någon läser/eller att man måste läsa själv.
Din blogg är verkligen jättefin och intressant *-*

Skrivet 2018.10.09 - 12:25
http://thesoulrider.blogg.se
Rebecca

Jag brukar kolla på lets plays, och själv skulle jag säga att mellan 7 - 15 minuter brukar vara en bra tid då de kommer till längden på avsnitten. Man kan förstås också göra längre videosnuttar om man så vill, men upp till 15 minuter brukar tittare orka titta till och hänga med.

Jag själv gillar det ifall man läser upp texten, men de är ju ganska individuellt, några gillar att läsa själv medan andra tycker om att bara kunna lyssna :)

Skrivet 2018.10.09 - 13:44
http://sunforestblogg.weebly.com
Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL:


Din kommentar



Hej! Jag går under namnet Elise Stormwright och är 19 år. Jag har spelat Star Stable sen 2014 och spelade även de gamla spelen innan dess. Här hittar du allt mellan Jorvik och Pandoria, och lite till.

Elise Stormwright @ stormwright.blogg.se