Jag dör så fina

Fjordingen som kommer till Jorvik 17:e oktober (x)
 
Som rubriken lyder, antar jag. Det enda jag inte är ett fan av är deras man och svans men annars har jag inte mycket att klaga på. Jag är speciellt kär i deras ansiktsuttryck, de ser så snälla ut :)



Stina Prettysten

Söötisar😍

Svar: Ellerhur <3
Elise Stormwright

Skrivet 2018.10.12 - 16:07
Isabelle Rainfield

Det är så härligt att de flesta verkar vara överens om att nya fjordingens uttryck är så vänligt och gulligt! :D lite "ut på tur, aldrig sur!"

Svar: Håller med, blir så glad själv när jag ser att så många tycker det. Star Stable-teamet ska vara stolta :D
Elise Stormwright

Skrivet 2018.10.13 - 00:43
http://rainfields.blogg.se/
Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL:


Din kommentar



Hej! Jag går under namnet Elise Stormwright och är 19 år. Jag har spelat Star Stable sen 2014 och spelade även de gamla spelen innan dess. Här hittar du allt mellan Jorvik och Pandoria, och lite till.

Elise Stormwright @ stormwright.blogg.se