Hemligheter

Gissa vem som fortfarande är förkyld... :/
 
Något som jag alltid gör när jag är sjuk och inte orkar plugga är att leta upp sånt som jag inte får leta upp om framtida uppdateringar till spelet. Heh. Jag kan inte låta bli, det liksom kliar i fingrarna på mig efter hemligheter om nya områden och karaktärer och fortsättningar på uppdrag.
 
Så, med andra ord, blunda och scrolla vidare om du inte är intresserad av några hemligheter.
 
 
När jag nyss hade börjat blogga på min gamla blogg, var mitt tredje inlägg jag någonsin skrev att jag såg fram emot ett nytt ridhus. Ridhuset vi har idag är så gammalt att du återfinner samma ridhus i Vinterryttaren (som har tre ridhus om jag inte minns fel). När jag är i ridhuset och vill fotografera får jag akta mig för att rida för nära ridhusväggen för att den är så pixlig och gammal. Fönstrena ser ju inte ut att ha tvättats på trehundra år, minst.
 
Sedan ett halvår har ett nytt ridhus verkat vara på ingång, men tyvärr utan något har hänt än. Jag håller tummarna för ett nytt ridhus innan året är slut. Jag vill verkligen ha ett ridhus. Eller två. Håller ni med mig?
 
Angående nya områden, ett ämne som ständigt utsätts för spekulationer, har de redan gått ut med att vi inte får något nytt i år. De har förklarat att de tänker arbeta på att uppdatera resten av Jorvik istället, men jag tror att de nog ändå jobbar lite på ett nytt område ändå... i smyg, liksom. Området bakom Jorbergen har förändrats, litegrann, och från stranden i Gyllenåsarnas dal går att se att bergen blivit högre, förmodligen för att vi inte ska kunna se vad som händer bakom.
 
Som sagt, vi kommer inte få något nytt område i år, men förhoppningsvis nästa år någon gång.
 
...
 
Jag är allmänt intresserad i att få en större inblick i hur de arbetar på nya områden, så som vi fick inblick i arbetet med uppdateringen av Firgrovebyn. Tjuvkikar och sånt som går att spekulera om ökar mitt intresse för spelet till tusen. Ni minns förmodligen när spelare bröt sig in i dåvarande Firfall förra året - jag kunde inte tänka på annat i evigheter efteråt. Jag hade så många spekulationer om området så ni anar inte x)



Stina Prettysten

Du måste ha smittat mig genom att svara på min förrs kommentar för nu har jag också gått och blivit förkyld! Vaknade mitt i natten av att min näsa bara rinner o rinner. Nu på morgonen sitter jag mest och håller tummarna för att förkylningen inte blir värre eller övergår till feber då jag har Friidrottsdag, Matteprov o No-prov i veckan och dem vill jag verkligen inte missa!
Ps. Du har tur du, jag har nämnligen ingen katt att mysa med! Eller vår grannes katt kommer på besök rätt ofta men honom är jag alergisk mot så kanske bäst att låta bli då nu när jag redan är förkyld!
Ps2. Krya på dig!

Svar: Stackars dig, hoppas du blir frisk så att du inte missar för mycket. Jag har inte bra erfarenheter av att vara sjuk när lärare planerat in en massa prov och sånt, jag ligger alltid efter i flera veckor efteråt :/ Håller tummarna för dig, krya på dig också.(Skulle haft en kattgif att skicka till dig x))
Elise Stormwright

Skrivet 2018.09.09 - 09:11
Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL:


Din kommentar



Hej! Jag går under namnet Elise Stormwright och är 19 år. Jag har spelat Star Stable sen 2014 och spelade även de gamla spelen innan dess. Här hittar du allt mellan Jorvik och Pandoria, och lite till.

Elise Stormwright @ stormwright.blogg.se