Hösten har anlänt

Gissa vad?!
Nu är det hööösttttttt! Jag älskar hösten mer än någon annan årstid, älskar mörkret och de röda löven och dimma på morgonen. Så mysigt. 
 
Jag och Dagge på Gamla Stormgården
 
Nu ska jag dock räkna matte så vi hörs senare :)



Stina Prettysten

Älskar också hösten! <3

Ps. Jag vet inte om det är min mobil som krånglar eller bloggen men när jag ska kryssa i ”Jag är inte en robot” är rutan jättejättejätteutzoomad så jag ser inte vad jag ska kryssa för. Om jag zoomar in på den åker hela rutan in i ”kanten” av bloggen så att man inte ser den alls... Vet som sagt inte om det här är något som du kan påverka eller om det bara är min mobil som krånglar (som vanligt cx)

Hoppas inte du tog det här som något negativt eller så för det är inte så jag menar!
Ha det bra! <3

Svar: Hmmm, jag testade på min mobil och det ser ut som vanligt, så jag vet inte vad det kan bero på. När något krånglar på mobilen brukar jag trycka uppe i högra hörnet (tre punkter på rad i höjdled) och sedan scrolla ner till något som heter "datoranpassad..." för då får du det mestadels som det ser ut på datorn. Om det ändå krånglar kan jag inte göra något åt det, den där verifieringen är något som blogg.se lagt in, som jag inte kan ta bort även om jag vill.
Jag är bara tacksam för att du säger till, annars hade jag inte vetat om det, så det är helt lugnt. Tack!
Elise Stormwright

Skrivet 2018.09.01 - 10:53
Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL:


Din kommentar



Hej! Jag går under namnet Elise Stormwright och är 19 år. Jag har spelat Star Stable sen 2014 och spelade även de gamla spelen innan dess. Här hittar du allt mellan Jorvik och Pandoria, och lite till.

Elise Stormwright @ stormwright.blogg.se