Lusten att spela

Hej på er!
Jag är hemma från skolan idag för att jag är förkyld, sitter och dricker stark ingefärste med en ordentlig klick honung i och myser med mina katter.
 
Loggade in för att spela idag men orkade bara "litegrann", det vill säga att jag loggade in, gjorde lite stallsysslor, letade reda på Big Bonny som lämnat klocktornets klocka trasig i fem år och sedan loggade ut igen. Har ni några knep för när lusten att spela är låg? Vad brukar ni göra? 
 
På Nightborn i Månskärebyn



Stina Prettysten

Var ett tag sen jag loggade in oxå! Har en fantastisk klubb som ändå håller mig motiverad till att spela, vet inte om du är med i en klubb då så det har kanske inte hjälper direkt... xD

Det låter ju hur mysigt som helst att gosa med katterna... haha jag går verkligen i gång varje gång nån nämner en katt.... hehe xD

Iaf, krya på dig! <3<3

Svar: Jodå, tack! Är också med i en klubb (inte på Elise än så länge dock) men vi har inte så mycket event för tillfället då många är äldre spelare och har mycket utanför spelet.
Jag älskar verkligen katter, förstår dig! Tror mina katter vet när jag är sjuk, de kommer genast för att gosa. Tack <3
Elise Stormwright

Skrivet 2018.09.06 - 15:15
Rebecca

Jag älskar att läsa andras bloggar då jag har låg spellust, det brukar oftast hjälpa lite grann iallafall. Annars så går mitt spelande ganska i vågor, och jag tycker att det är helt skönt faktiskt att ibland ha en längre paus för att sen återvända och uppskatta spelet ennu mer, ifall du förstår hur jag menar :)

Ps, är du bra på blogg kodning?

Svar: Jag får väl finna mig i att spelsuget är lågt just nu x) Saken är bara den att jag inte haft lust att spela på evigheter, något jag trodde skulle ändras under sommarlovet men som fick ge vika för fint väder.
Jag är hyfsat bra på att koda vad gäller blogg.se, men jag är självlärd. Om ni vill ha hjälp så finns jag till hands!
Elise Stormwright

Skrivet 2018.09.08 - 09:33
http://sunforestblogg.weebly.com
Rebecca

Omg vi skulle jätte gärna ta emot hjälp! Vi sitter liksom lite fast då det kommer till kodningen med vår nya blogg! XD Skulle du vilja tala på skajp eller någon annanstans? Skulle vara lite lättare än att hoppa av och ann här i kommentarerna haha.

Svar: Hjälper absolut till! Du har inte discord? Inte säker på om jag minns mitt användarnamn på skajp nämligen xD
Elise Stormwright

Skrivet 2018.09.08 - 14:46
http://sunforestblogg.weebly.com
Isabelle Rainfield

Jag brukar kolla youtube-klipp, vissa personer är så påhittiga! T ex Adelaide Eventing.
Sedan brukar jag göra arkeologi i Epona. Det är ändå något som ger mig driv, att leta efter "Extra intressant fyndplants" för att kunna byta till mig grejer som säljs dyrt som gör att jag kan shoppa ny utrustning i väntan på en ny häst... :)

Svar: Vilka bra tips, tack :D
Elise Stormwright

Skrivet 2018.09.09 - 00:18
http://rainfields.blogg.se/
Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL:


Din kommentar



Hej! Jag går under namnet Elise Stormwright och är 19 år. Jag har spelat Star Stable sen 2014 och spelade även de gamla spelen innan dess. Här hittar du allt mellan Jorvik och Pandoria, och lite till.

Elise Stormwright @ stormwright.blogg.se