Pixelspöke

Jag pysslade med lite pixel art igår och resultatet blev ett litet spöke med hatt haha

Tycker spöket påminner lite om Jorviks halloweenspöken, förutom att några av dem isåfall gnagar på morötter istället.
 
Något jag inte kan sluta tänka på är den kommande onsdagsuppdateringen. Inte bara verkar vi få uppdrag på Sydhoven, men det regnar också? Tänk om vi får väder till spelet en dag? Håller tummarna för det ;)
 
Hur som helst är jag fortfarande orkeslös efter förkylningen så jag vet inte hur mycket jag kommer blogga de kommande två veckorna, men jag försöker. Jag är inte så intresserad av onsdagsuppdateringar längre, och jag vet inte vad jag annars ska blogga om när jag inte har tid att göra och skriva om uppdrag heller. När jag loggar in i spelet nu för tiden har jag siktet inställt på leka lite med fotofunktionen och inte mycket annat, vilket är lite tråkigt. Jag får hitta på något :)
 
Men jag är hur hypad som helst inför höst och halloween! Ser fram emot att förhoppningsvis återse Galloper Thompson under halloween i år, saknade honom förra året. 
 
Fotografering i spelet är vad min ork räcker till nu för tiden.
 
Lite flummigt inlägg idag, men som sagt är jag lite trött också.
Kram



Stina Prettysten

Längtar verkligen tills jag får rädda det lilla fölet, det ser så ledset ut! Väder i spelet hade verkligen varit jättecoolt! Jag hade gillat om man inte kunde styra över vädret, utan att det bara är slumpen (och årstiden) som avgör villet väder det är! Jag börjar också undra över när vi får vår uppdaterade garderob, haha!
Ps. Supergulligt pixelspöke!

Svar: Håller med dig till hundra! Med en väderleksrapport på det också haha.
Elise Stormwright

Skrivet 2018.09.17 - 14:10
Rebecca

Ifall det kommer väder till spelet hoppar jag upp i taket, Jag hoppas verkligen att vädret inte bara är sammankopplat med uppdraget!

Svar: Jag tror nog tyvärr inte att vi får väder än, men någon gång i framtiden tror jag att det blir verklighet c:
Elise Stormwright

Skrivet 2018.09.18 - 18:28
http://sunforestblogg.weebly.com
Stina Prettysten

Uppdateringen verkar ta vääldigt lång tid så nu har jag fått upp hoppet om väder!😁

Skrivet 2018.09.19 - 15:15
Stina Prettysten

I was wrong! Haha, aja vi fick ju annat kul o imrogon ser det ut som om vi får någon form att uppdatering i hemstallet oxå så ska inte klaga! Det enda jag tänker klaga på är att jag inte kommer in än men det löser sig antagligen!

Svar: Ellerhur, uppdateringen var ju inte liten ändå, trots att vi inte får väder till spelet än. Hoppas du kommit in i spelet!
Elise Stormwright

Skrivet 2018.09.19 - 17:21
Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL:


Din kommentar



Hej! Jag går under namnet Elise Stormwright och är 19 år. Jag har spelat Star Stable sen 2014 och spelade även de gamla spelen innan dess. Här hittar du allt mellan Jorvik och Pandoria, och lite till.

Elise Stormwright @ stormwright.blogg.se