Ett förlåt

Hej på er.
 
Jag vill bara säga förlåt så hemskt mycket för vad jag skrev tidigare idag.
Självklart är det under inga omständigheter acceptabelt att säga att jag hatar något, speciellt inte något som någon annan har arbetat på. Om någon skulle säga så till mig hade jag blivit helt nedslagen och så måste jag tänka om spelets innehåll också.
Kan knappt förstå själv att jag verkligen skrev som jag gjorde om dagens onsdagsuppdatering. Någon har arbetat hårt för att skapa något åt mig som spelare och då är det minsta jag kan göra att vara tacksam. Konstruktiv kritik är nyckeln, inte hårda ord. Förlåt så mycket, jag vet inte vad som kom över mig.
 
Kan hända att jag känner annorlunda vad gäller förändringarna som gjorts med Sydhovens gård senare. Hur som helst hatar jag självklart inte förändringarna eller grafiken eller något utav det innehåll vi får till spelet. Jag vet inte varför jag valde så starka ord för att uttrycka mitt missnöje, såhär i efterhand förstår jag inte vad jag tänkte överhuvudtaget. Helt oförståeligt. Att uttrycka mig så starkt var inte meningen.
 
Jag tar ett litet avbrott med bloggen för att samla tankarna. Tack för mig.
Kram.
 



Stina Peettysten

Du ska vara stolt över att du kom på att det du sagt var fel och ändrade dig❤️

Svar: <3
Elise Stormwright

Skrivet 2018.08.15 - 20:38
Rebecca

Att säga att man hatar något är nog rätt hårda ord som du säger, men där emot kan jag säga att jag förstår din första reaktion för dagens uppdatering, speciellt då det handlar om ett spel som man älskar otroligt mycket och håller kärt. Jag jag har märkt att jag själv reagerar otroligt starkt ifall SSO gör en radikal ändring i något som jag själv vant mig vid eller som jag själv varit nöjd med innan de ändrades, som perfekt exempel kan man ta vår karaktärs hals operation. De har varit gånger då jag loggat in i SSO och den första tanken som slagit mig har varit att "vad i helvete är det här", utan att egentligen mena något illa. Det händer. och det är normalt att man bryr sig och har åsikter om något som man gillar, speciellt om man i början innan man vant sig inte gillar förändringen. Du verkar vara en otroligt god hjärtad människa och jag tror till 100% att dina avsikter inte var menade att såra då du skrev det du skrev. Personligen från hur jag ser det så tycker jag inte att du borde be om ursäkt, för in the end of the day så uttryckte du bara hur du kände (även fast det kanske var på ett brutalt och opassande sätt då det kommer till ordvalet), Starka ord som dessa skall kanske undvikas att användas eftersom olika människor tolkar de på olika sätt. Jag själv personligen brukar använda mig av orden "jag hatar det här" även fast jag inte gör det utan närmast ogillar det i fråga, därför känns det som att jag förstod vad du menade då du skrev vad du skrev, vilket gjorde att jag kunde urskilja dina ord från vad du egentligen kände. Okej jag borde kanske sluta babbla nu men anyway, älskar dig och ser verkligen upp till dig såhär från en bloggare till en annan :3 <3

Svar: Tack så hemskt mycket för att du bestämde dig för att skriva den här långa kommentaren, jag loggade in på bloggen idag med så mycket ångest att jag knappt vågade kolla in kommentarerna. Tack för din otroliga förståelse <3<3
Elise Stormwright

Skrivet 2018.08.15 - 22:44
http://https://sunforestblogg.weebly.com/
Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL:


Din kommentar



Hej! Jag går under namnet Elise Stormwright och är 19 år. Jag har spelat Star Stable sen 2014 och spelade även de gamla spelen innan dess. Här hittar du allt mellan Jorvik och Pandoria, och lite till.

Elise Stormwright @ stormwright.blogg.se