Hej på er

Hej allihop.
 
Jag har bestämt mig för att tycka om uppdateringen som gjordes av Sydhovens gård. 
 
- och jag hade nog tyckt om gården, egentligen, om inte jag bar på vetskapen om hur den såg ut innan, om ni förstår vad jag menar? För gårdens nya utseende är fint verkligen, men den ser inte ut som den gjorde förut. Skillnaderna är större än likheterna, liksom. 
Med en uppdatering av ett ställe som finns i spelet sedan innan skulle jag föredra att stället känns som samma ställe efter uppdateringen som innan, som med uppdateringen som gjordes av Firgrovebyn, och Valedalebyn en gång i tiden. 
Jag har lite konstruktiv kritik att ge, om jag bortser från att Sydhovens gård inte känns som Sydhovens gård,men jag vet inte hur intresserade ni är av att jag skriver ner dem? Jag tänker att jag på snällaste och konstruktivaste sätt ska ge de som jobbar med spelet min konstruktiva kritik senare när jag bekantat mig mer med nya Sydhovens gård, men jag kan ju skriva ett blogginlägg också.
 
Vad jag vill ha sagt är hur som helst att jag verkligen vill tycka om den nya gården för att jag tycker om spelet och ju vill tycka om spelet i framtiden också, men att jag är lite besviken på specifikt uppdateringen som gjordes av Sydhovens gård med hur gården såg ut innan i tankarna. Jag vet inte hur jag annars ska förklara mina känslor om saken x)
Jag hoppas att ni förstår vad jag försöker säga :)
 
Gammalt foto på mig och Wolfrunner
 
Skolan har börjat (idag), vilket kommer innebära mindre tid över till bloggen. Jag ska skriva gymnasiearbete i år och jag är verkligen skräckslagen vid tanken på hur mycket som kan gå åt skogen och så. Jag vill att ni ska veta att jag återigen inte kommer ha tid att skriva mer än någon gång i veckan.
 
Ser fram emot en ny hästras till spelet också! Mer om nya hästen en annan gång :)
 
Kram



Stina Prettysten

Skriv när du kan, vill o orkar helt enkelt!

Svar: <3
Elise Stormwright

Skrivet 2018.08.20 - 20:35
Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL:


Din kommentar



Hej! Jag går under namnet Elise Stormwright och är 19 år. Jag har spelat Star Stable sen 2014 och spelade även de gamla spelen innan dess. Här hittar du allt mellan Jorvik och Pandoria, och lite till.

Elise Stormwright @ stormwright.blogg.se