I am backkk

Som rubriken lyder: I'm back allihop!
 
Hoppas inte ni saknade mig för mycket x) Hur som helst är jag glad att jag kan börja bloggen ordentligt nu, utan några avbrott för att fara iväg till grannländer och sånt. Nu återstår ungefär tjugo dagar av mitt sommarlov innan skolan börjar och jag tänker. verkligen. försöka. blogga. nu. Jag lovar.
 
Jag hade med mig anteckningsblock till Norge så att jag kunde skriva ner tankar om spelet om jag skulle få några. Vilket jag självklart fick. Till exempel har några ämnen som jag har tänkt ta upp länge fått nytt liv, så jag tänker sätta igång senare idag.
Jag tänkte även be blogg.se-teamet om att flytta över några blogginlägg från min gamla blogg hit. Eller egentligen allihop, så sorterar jag bort de inlägg jag inte är intresserad av att ha i arkivet själv. Jag har några inlägg jag tycker om speciellt mycket som jag gärna ser finns i bloggens arkiv, nämligen.
 
 
Idag bytte jag även frisyr på käraste Elise för att nybörjarhåret inte... var så vackert. 
 
Elises nya frisyr
 
Än så länge har jag inte låst upp ett enda område, så jag har inte tillgång till så mycket i frisyr- och klädväg, men jag gör vad jag kan. Hon ser fortfarande ut som sig själv, så jag är nöjd såhär tills jag låst upp Jarlaheimsområdet av Skördebygden.
 
Hoppas ni njuter av sommaren!



Stina Prettysten

Välkommen hem! Om jag räknat rätt så börjar du skolan den tjugonde augusti vilket jag också gör!

Svar: Tack så mycket! Och ja, jag börjar skolan den tjugonde augusti!
Elise Stormwright

Skrivet 2018.08.01 - 13:08
Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL:


Din kommentar



Hej! Jag går under namnet Elise Stormwright och är 19 år. Jag har spelat Star Stable sen 2014 och spelade även de gamla spelen innan dess. Här hittar du allt mellan Jorvik och Pandoria, och lite till.

Elise Stormwright @ stormwright.blogg.se