Måsten i hemstallet - fortsättning

Hej, nu börjar det kännas som länge sedan sist jag skrev något vettigt.
Skolan börjar om en vecka, förhoppningsvis innebär inte det att jag får så mycket att göra att bloggen står tom.
 
Jag nämnde tidigare att jag saknar tre hästar i Elises hemstall. Även om jag inte rider så mycket på dem så är de självklara i mitt stall, om ni förstår vad jag menar. Speciellt Nightborn har jag börjat uppskatta mycket på senaste tiden, men Ghostwhisper och Wolfrunner är hästar jag alltid haft i hemstallet.
 
Wolfrunner
Wolfrunner är en av mina tre första hästar jag någonsin köpte och för mig ett måste i hemstallet. Jag älskar henne för sin lugna blick och vänliga själ, och här om dagen upptäckte jag att hon är himla fin i kortare man, vilket gjorde att jag fick upp ögonen för henne igen.
 
Ghostwhisper
Ghostwhisper, en frieser, är en av de första hästarna jag någonsin köpt. Jag brukade rida på honom jämt och ständigt, antingen långa dressyrpass i paddocken eller nattliga besök till Västkobbens fiskeby. Vi har varit med om många ridturer i mörkret tillsammans.
 
Nightborn
Nightborn tycker jag om utan att kunna förklara varför. Han är min enda svarta häst (bortsett från min frieser Ghostwhisper) och så tycker jag verkligen om hans tecken. Om jag inte har siktet inställt på att rida en särskild häst när jag loggar in, brukar Nightborn vara en mycket tacksam häst att ordna med utrustning åt.
 
Jag har inte råd att köpa dem allihop på en gång, men jag siktar på att de ska stå i Elises hemstall vid årets slut.
 
Onsdag imorgon, vad tror ni om uppdateringens innehåll?



Stina Prettysten

Jag hoppas på en uppdatering av garderoben!
Visst är Morganhästar fina i den korta manen!

Svar: Juste, de sa ju något om att garderoben skulle ändras i framtiden! Hoppas det!
Elise Stormwright

Skrivet 2018.08.14 - 18:50
Rebecca

Intressant inlägg! Underbara bilder som alltid dessutom :)
Gällande onsdagen så har jag absolut ingen aning, kanske nya hästar av någon sort? eller kläder?

Svar: Tack! Vi får se helt enkelt haha
Elise Stormwright

Skrivet 2018.08.15 - 08:51
http://https://sunforestblogg.weebly.com/
Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL:


Din kommentar



Hej! Jag går under namnet Elise Stormwright och är 19 år. Jag har spelat Star Stable sen 2014 och spelade även de gamla spelen innan dess. Här hittar du allt mellan Jorvik och Pandoria, och lite till.

Elise Stormwright @ stormwright.blogg.se