Hej igen

Oj, nu har det gått en vecka sedan jag skrev att jag skulle börja skriva igen. Tack så mycket för gratulationerna ^^
Har inte haft så mycket att skriva om förutom att julbyn kommit, men jag hade inte så mycket att säga om julbyn heller tydligen. Men jag kan ge er ett foto jag tog på två nyckfulla nissar i alla fall:
 
Söta, men lite läskiga
 
Ha det så bra så länge <3



Stina Prettysten

Skönt att jag inte är den enda som tycker att de är lite läskiga haha! Ögonen alltså... C R E E P Y XD

Svar: Håller med dig cx
Elise Stormwright

Skrivet 2018.12.10 - 22:31
Rebecca

Alltså dom är nissarna ser mer ut att vara dragen ur en halloween berättelse och inte en jul historia haha

Skrivet 2018.12.17 - 23:28
http://sunforestsso.blogg.se/
Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL:


Din kommentar



Hej! Jag går under namnet Elise Stormwright och är 19 år. Jag har spelat Star Stable sen 2014 och spelade även de gamla spelen innan dess. Här hittar du allt mellan Jorvik och Pandoria, och lite till.

Elise Stormwright @ stormwright.blogg.se