Nattliga bestyr

Jag sitter just nu i min säng och lyssnar på musik, skrittar varv efter varv i paddocken (jag använder det som en paddock iaf) i Dundull och tar det lugnt. Klockan är i skrivande stund tolv på natten, men jag vill inte sova. Om jag somnar innebär det att jag kommer behöva vakna imorgon och tydligen tycker jag att det är jobbigt haha
 
Hur som helst, jag måste få säga att utrustningen vi fått hittills i årets julkalender är ursnygg, jag vill sååå ha mer sånt i framtiden. Sadeln vi fått är lite grönaktig så jag har haft svårigheter med att hitta ett schabrak till det, men mina förhoppningar är att vi får ett schabrak i julkalendern härnäst.
 
Har ni förresten sett att Lisa börjar sjunga om man klickar på henne? :D
 
Sitter på Kafe Kaffekjelen i Dundull (spelar för tillfället på norska haha). Ponnyn i bakgrunden är Duskfall, som jag köpte igår ^^



Stina Prettysten

Älskar utrustningen, särskilt tränset!❤️

Svar: Ellerhur! Tränset är en favorit!
Elise Stormwright

Skrivet 2018.12.18 - 20:44
Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL:


Din kommentar



Hej! Jag går under namnet Elise Stormwright och är 19 år. Jag har spelat Star Stable sen 2014 och spelade även de gamla spelen innan dess. Här hittar du allt mellan Jorvik och Pandoria, och lite till.

Elise Stormwright @ stormwright.blogg.se