Gårdagen

Jag älskar att ta en titt på bloggens statistik efter onsdagsuppdateringar. Antal besökare är mycket högre under onsdagar än någon annan dag x) Jag har ingen aning om vad jag ska tänka om det, egentligen, men jag har valt att vara glad att ni är intresserade av vad jag har att säga om onsdagsuppdateringarna.
Vad gäller innehållet av gårdagens uppdatering har jag inte så mycket att säga, så därför skrev jag inget igår.
Inte för att jag har så mycket att säga idag.
 
Nu när vi ändå är igång (angående antalet besökare), så har jag undrat något ett tag nu. Brukar spelteamet kolla in våra bloggar? Jag har för mig att de brukade göra det förr i tiden, men då var antalet bloggar om spelet även betydligt högre, så jag undrar om de fortfarande bryr sig om vi bloggare eller om vi är lika osynliga som jag misstänker att vi är.
Troligen det sistnämnda, men jag kan omöjligt veta säkert och frågan är om jag vill veta. Jag tycker lite om känslan av att vara osynlig.



Rebecca

Jag skulle kunna tänka mig att SSO kollar in på spelares bloggar då och då, det är ju ett bra sätt för dem att följa med vad vi tycker och tänker om saker och ting. Javet inte, men det känns ganska dystert och tänka att SSO inte alls skulle bry sig om bloggar som enbart och just handlar om deras spel. De kollar ju igenom fanart, så varför inte kolla igenom inlägg från spelare också?

"Klicka här sötnos" Gjorde just min dag <3 :D

Svar: Jag vill nästan fråga dem om de fortfarande kollar in spelares bloggar. Tänker nämligen att de kan ha flyttat uppmärksamheten till tumblr och instagram m.m. och glömt bort bloggare.

Hahah <3
Elise Stormwright

Skrivet 2018.07.20 - 13:45
http://https://sunforestblogg.weebly.com/
Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL:


Din kommentar



Hej! Jag går under namnet Elise Stormwright och är 19 år. Jag har spelat Star Stable sen 2014 och spelade även de gamla spelen innan dess. Här hittar du allt mellan Jorvik och Pandoria, och lite till.

Elise Stormwright @ stormwright.blogg.se