Äntligen fredag

Äääääntliiiigen fredag. Jag har vacklat på utmattningens rand de två senaste veckorna och nästa vecka har jag sammanlagt sju inlämningar, prov och muntliga framföränden att göra, så jag har ingen aning om vad jag ska göra. Plugga järnet för mina betygs skull eller krypa ner under täcket i min säng och sova bort några dagar?
 
Jag funderar också på hur jag snabbast tar mig till Gyllenåsarnas dal med Elise. Hon är level 7 för tillfället och har uppdrag på Vingården kvar att göra innan hon kommer kunna låsa upp grinden dit.
 
Bild från i somras då jag njöt av ett Vingården utan påverkan från Agnetha och Björns trädgårdsarbete
 
Men hur som helst hoppas jag att ni haft en bra fredag hittills :)



Stina Prettysten

Hoppas att allt går bra med dina prov och det! Själv går jag ju bara i sexan så vi har ju inte så jättemycket läxor. Dock har vi ju Nationella Prov det här året vilket vår lärare stressar ihjäl oss om hehe...

Svar: Tack snälla du :) Jag ska ge dig ett litet råd: ta det lugnt med de nationella proven, de har så lite att säga till om hur det kommer gå för dig i skolan så att de är inte värda ens en tår om det går snett. Jag tror på dig :D
Elise Stormwright

Skrivet 2018.10.12 - 19:35
Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL:


Din kommentar



Hej! Jag går under namnet Elise Stormwright och är 19 år. Jag har spelat Star Stable sen 2014 och spelade även de gamla spelen innan dess. Här hittar du allt mellan Jorvik och Pandoria, och lite till.

Elise Stormwright @ stormwright.blogg.se