En gammal fjording får komma hem

Eftersom att de gamla fjordingarna försvinner för gott 10:e oktober (onsdag nästa vecka), har jag passat på att köpa en fjording idag! Jag har suktat efter just denna fjording sedan fjordingen kom till Jorvik för några år sedan, men jag spelade inte själv då och sedan dess har intresset dragits till nyare hästar.
 
Men nu är han min! Säg hej till Askan som i spelet heter Ashlion c:
 
 Askan
 
Jag är såååå nöjd med köpet, han är urgullig! Trots att han är så stel och fyrkantig. Nu undrar jag bara om man på något sätt kan göra så att Elise också får en fjording trots att hon inte ens träffat på Kallterna än, då hade jag blivit såå glad.
 
Hur är det med er, har ni köpt någon fjording på senaste tiden?



Stina Prettytsten

Jag stresslevlar just nu för att hinna köpa en! Min Urhäst är halvvägs till level 14 så jag hoppas att jag hinner! XD

Svar: Jag håller tummarna för dig!
Elise Stormwright

Skrivet 2018.10.06 - 10:51
Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL:


Din kommentar



Hej! Jag går under namnet Elise Stormwright och är 19 år. Jag har spelat Star Stable sen 2014 och spelade även de gamla spelen innan dess. Här hittar du allt mellan Jorvik och Pandoria, och lite till.

Elise Stormwright @ stormwright.blogg.se