Hej

Jag trodde att det var tisdag idag fram tills nu, så jag läste först spelnyheterna i stor förvirring innan jag kom ihåg att det är onsdag idag och att det förstås är anledningen till att vi fått en uppdatering nu haha
 
Men vilken bra uppdatering, tycker jag c: Ska försöka hinna med att skriva lite om den senare i veckan, jag har nämligen inte tid nu eftersom att jag har en fysiklektion som börjar om en kvart.
 
 
Mina tidsinställda hade något kul för sig häromdagen också, så ni fick två fotoinlägg på en gång hahah. Jag hade tidsinställt dem för att det inte skulle bli en massa foton på en och samma gång, och så blev det ju tvärtom istället. Så kan det gå, hoppas inte det gjorde något xD
 
Kram



Stina Prettysten

Älskar oxå nya uppdateringen! Dock gillar jag ibte att de bara gör oss spelare mer och mer lata.....
(Jag syftar på bussgrejerna)

Skrivet 2018.09.26 - 14:28
Stina Prettysten

Älskar oxå nya uppdateringen! Dock gillar jag ibte att de bara gör oss spelare mer och mer lata.....
(Jag syftar på bussgrejerna)

Skrivet 2018.09.26 - 14:28
Rebecca

Vi gillade också faktiskt veckans uppdatering :D! Riktigt roligt med nya hårfrisyrer och den nya garderoben i hemstallet!

Skrivet 2018.09.26 - 19:00
http://sunforestblogg.weebly.com
Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL:


Din kommentar



Hej! Jag går under namnet Elise Stormwright och är 19 år. Jag har spelat Star Stable sen 2014 och spelade även de gamla spelen innan dess. Här hittar du allt mellan Jorvik och Pandoria, och lite till.

Elise Stormwright @ stormwright.blogg.se