Höstig blogg

Bloggen har fått sig ett litet höstigt lyft! 
Bloggen som den ser ut idag, 1:a september
 
Vad tycker ni förresten om redigeringen? Jag fick för mig att Paddockön skulle vara snyggt i höstskrud så jag gjorde ett tappert försök till det x) Ska logga in och spela nu, har suttit med matteboken länge nog för idag, tycker jag ;)



Stina Prettysten

Jättfin blogg! Supesnugg redigering också, du är så duktig! <3

Svar: Tack <3
Elise Stormwright

Skrivet 2018.09.02 - 07:21
Rebecca

Wow vilket snyggt och mysigt blogg tema! :D Redigeringen är dessutom också super snygg! Den är så bra redigerad så jag märkte inte ens först att träden blivit höst färgade, jag trodde liksom till 100% att den bara var tagen rakt ur SSO xD

Svar: Tack haha, vad kul att du tycker så!
Elise Stormwright

Skrivet 2018.09.03 - 11:52
http://sunforestblogg.weebly.com
Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL:


Din kommentar



Hej! Jag går under namnet Elise Stormwright och är 19 år. Jag har spelat Star Stable sen 2014 och spelade även de gamla spelen innan dess. Här hittar du allt mellan Jorvik och Pandoria, och lite till.

Elise Stormwright @ stormwright.blogg.se