Trubbel i blogglandet 2

Jag har bytt runt lite mellan bloggmallar och det verkar som att de inlägg jag skrev just när blogg.se bytte till https har förlorat,,, några div-taggar? Möjligtvis? Något är knasigt, i alla fall, och jag vet inte hur jag ska lösa det. Att byta bloggmall hit och dit har inte löst problemet, och fortfarande syns inte ändringar jag gjort i gamla blogginlägg (stavfel och dylikt). Ett tag hängde gamla inlägg kvar som jag frustrerat tog bort för att se om de skulle försvinna. Nu är de borta, så något har ju fixats av att jag bytt bloggmall, men det är fortfarande knas med några inlägg.
 
Jag hade ju ambitioner om att blogga lite under lovet, men så precis innan lovet blev det såhär konstigt med bloggen. Kanske ska byta bloggportal?
 
¯\_(ツ)_/¯



Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL:


Din kommentar



Hej! Jag går under namnet Elise Stormwright och är 19 år. Jag har spelat Star Stable sen 2014 och spelade även de gamla spelen innan dess. Här hittar du allt mellan Jorvik och Pandoria, och lite till.

Elise Stormwright @ stormwright.blogg.se