De nya ödesryttarna

De nya ödesryttarna: Lisa, Alex och Linda, i Fripps krypin
 
Jag är så gay för de nya ödesryttarna, Alex speciellt omg
 
Det syns så tydligt att det lagts ner mycket arbete på ödesryttarna. Jag fick tårar i ögonen igår när jag fick se dem i spelet. Det är fortfarande så uppenbart Lisa, Alex och Linda men det känns inte som att de är fast i tidigt 2000-tal längre. 
 
De nya uppdragen vi fick i onsdags var så bra! Inte att det hände så mycket, men det känns som att ödesryttarna fått lite mer personlighet. Speciellt Alex. Hon verkar vara en sån person som bara säger vad hon tycker utan att ta hänsyn till vad någon annan ska tro om henne för det. Om hon har något att säga så säger hon det, punkt. Har ni gjort uppdragen så vet ni nog vad jag syftar på haha.
 
Och!! "En själ definieras inte av den kropp den föds in i" <3 
 
Vilken ödesryttare är er favorit? 
 
 
(Jo, jag vet, mina göra-gif-skills är inte så bra, men jag ville försöka i alla fall haha)



Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL:


Din kommentar



Hej! Jag går under namnet Elise Stormwright och är 19 år. Jag har spelat Star Stable sen 2014 och spelade även de gamla spelen innan dess. Här hittar du allt mellan Jorvik och Pandoria, och lite till.

Elise Stormwright @ stormwright.blogg.se