Update

Hej och gott nytt år!
 
Jag kommer inte blogga ett tag framöver. Jag mår inte så bra nämligen.
 
Ta hand om er,
Kram



Stina Prettysten

Lugnt med bloggandet! Ta det i din takt och hoppas att du mår bättre så snart som möjligt! Krya!💕💖💙😍🥰❤️🧡💛💚💜💘💗💓💞💝🌸

Svar: Tack fina du <33
Elise Stormwright

Skrivet 2019.01.07 - 22:55
Rebecca & Daiys

Hoppas du har det så bra, och oroa dig inte, vi kommer att vara här när du väl återvänder! :) Vet hur de känns då det kommer till psykisk ohälsa, och det är verkligen något att ta på största allvar. Vi hörs snart igen! <3

Svar: <3
Elise Stormwright

Skrivet 2019.01.17 - 23:24
http://sunforestsso.blogg.se/
Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL:


Din kommentar



Hej! Jag går under namnet Elise Stormwright och är 19 år. Jag har spelat Star Stable sen 2014 och spelade även de gamla spelen innan dess. Här hittar du allt mellan Jorvik och Pandoria, och lite till.

Elise Stormwright @ stormwright.blogg.se