Ny häst!!

 
I love her <3 Hur fånig hon än ser ut tillsammans med alla mina skogsmullar i stallet. Mitt emot står min fjording och på bägge sidor av henne står två jorvikiska ponnyer, medan hon är spelets just nu långbentaste häst.
 
Hon har fått namnet Crescentmoon i spelet bara för att jag inte kom på något haha
 
 
 
Min favoritgångart på henne är definitivt trav, medan jag är lite tveksam till skritt och kort galopp. Speciellt skritt, samma som med de jorvikiska halvbloden och fjordhästarna tycker jag att det ser framtungt och stelt ut. Annars tycker jag att de har lyckats riktigt bra, det kan inte vara enkelt att få till gångarterna på en så smal häst. Älskar hennes vita bläs också <3
 
//Elise



Stina Prettysten

Supersöt!😍

Skrivet 2019.05.23 - 07:17
Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL:


Din kommentar



Hej! Jag går under namnet Elise Stormwright och är 19 år. Jag har spelat Star Stable sen 2014 och spelade även de gamla spelen innan dess. Här hittar du allt mellan Jorvik och Pandoria, och lite till.

Elise Stormwright @ stormwright.blogg.se