God jul

Vill passa på att säga god jul även om julafton var igår ^^ Hoppas ni hade en bra julafton och att ni haft en bra dag idag också.
 
Såg till min förtjusning att alla Jorvikbor har tomteluva på sig idag när jag var i Dundull och Firgrove för att göra dagliga uppdrag. Även Dellingr har fått en tomteluva, tycker att det var lite gulligt haha.
Söt han är i tomteluva. Meanwhile står Elise bredvid och ser ut som ett vitt spöke i ansiktet.



Rebecca & Daiys

God jul på dig med! :D <3

Svar: <3
Elise Stormwright

Skrivet 2018.12.25 - 19:40
http://sunforestsso.blogg.se/
Stina Prettysten

GOD JUL!❤️

Svar: God jul <3
Elise Stormwright

Skrivet 2018.12.26 - 11:16
Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL:


Din kommentar



Hej! Jag går under namnet Elise Stormwright och är 19 år. Jag har spelat Star Stable sen 2014 och spelade även de gamla spelen innan dess. Här hittar du allt mellan Jorvik och Pandoria, och lite till.

Elise Stormwright @ stormwright.blogg.se