Ridbyxor i Gallerian

Databasen för kläder och utrustning är sååå bra att ha, men så stor att jag när jag gått igenom den på jakt efter kläder jag kan tänka mig att köpa glömmer jag alltid bort vilka. Jag vet att det går att markera klädesplagg, men idag hade mina markeringar försvunnit.
Så vad gör jag istället? Jo, jag bygger upp min egen vill-ha-databas på bloggen.
 
Dagens vill-ha är tre par ridbyxor som hade gjort vardagen mycket enklare hade jag ägt dem. Hur många gånger har jag inte varit i behov av några enkla bruna eller svarta ridbyxor liksom?
Jag älskar de ljusblå hihi
 
Hur blir det förresten med kallternas utrustning om de ska försvinna? Jag vill ju köpa deras kalltiska sportsadel D:



Stina Prettysten

Vänta lite nu... Heter de svarta ridbyxorna ”ljusblå ridbyxor” och isf vem tyckte att man som spelare ska tro att man är färgblind när man är ute och shoppar? XD
Ps. Tror att Kalternas utrustning tyvärr också försvinner :(
Får passa på att köpa sadeln!

Svar: Åh nej, det är bara jag som har haft bråttom xD Tack för att du sa till!
Elise Stormwright

Skrivet 2018.10.07 - 09:46
Stina Prettysten

Haha ok! <3

Skrivet 2018.10.07 - 10:48
Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL:


Din kommentar



Hej! Jag går under namnet Elise Stormwright och är 19 år. Jag har spelat Star Stable sen 2014 och spelade även de gamla spelen innan dess. Här hittar du allt mellan Jorvik och Pandoria, och lite till.

Elise Stormwright @ stormwright.blogg.se