Jag drar till Norge

Idag packar jag och drar iväg över riksgränsen till Norge. Jag har inte hunnit skriva tidsinställda tyvärr, för de senaste dagarna har jag haft så fullt upp att inget skrivande blivit av.
 
Men hur som helst, vi ses om två veckor :) 



Stina Prettysten

Jag vill bara säga hur otroligt mycket jag älskar din blogg, jag klickar in på den minst 10 gånger om dagen för att se om du skrivit något nytt. Du skriver alltid så bra, intressanta inlägg!
Du är min SSO-förebild!💖💜🐴
Ha det bra i Norge! Kram

Svar: Åhhh vilken fin kommentar att återvända till <3 Jag var tvungen att lägga huvudet i händerna en stund och fråga mig själv om jag sett i syner. Tack så sjukt mycket, finaste! Att du tycker om min blogg betyder otroligt mycket för mig <33 Kram på dig också
Elise Stormwright

Skrivet 2018.07.26 - 09:50
Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL:


Din kommentar



Hej! Jag går under namnet Elise Stormwright och är 19 år. Jag har spelat Star Stable sen 2014 och spelade även de gamla spelen innan dess. Här hittar du allt mellan Jorvik och Pandoria, och lite till.

Elise Stormwright @ stormwright.blogg.se