Hallå ^^

Hallå ^^
 
På måndag fyller jag arton år c: Hur sjukt är inte det?
 
Det har inte lugnat ner sig för mig i skolan nu egentligen, men med några i min klass som blivit sjukskrivna och några som till och med lämnat, har våra lärare börjat inse att åh, det vore nog bra om vi pratade med varandra så att vi inte av "misstag" gör planeringar som inte tar hänsyn till att det sammanlagt blir sju uppgifter/prov per vecka, typ. Jag har gråtit mycket, och arbetsbelastningen är fortfarande mycket högre än vad som är ok, men vi jobbar tillsammans som klass för att bli lyssnade på nu.
 
Vad bloggen angår så har jag tänkt börja skriva igen litegrann ^^
 
Jag avgudar Firgrovebyns nya look - byggnaderna fick ju en uppdatering förra året och med nya omgivningar har det blivit såååå vackert. Var är ert nya favoritställe sedan uppdateringen?
 
Ha det bra <3
Kram



isabelle

Vad skönt att ni tar in omgivningen och lyssnar på varandra och förhoppningsvis planerar utifrån ert mående. Önskar jag hade det så i skolan också! i stället genomled jag tre års universitetsstudier med hög stressnivå och mådde skit </3

SÅ kul att du ska börja skriva lite mer! Och grattis i förskott! :)

Skrivet 2018.12.02 - 18:00
http://rainfields.blogg.se/
Rebecca

Nej usch det där låter inte bra, hoppas verkligen ni finner någon slags balans mellan mängden uppgifter och prov. Hoppas det löser snart! Vet hur jävligt det kan vara, både för ens psykiska hälsa och sociala liv.

Gud vad roligt att du fyllt arton nu! Grattis <3<3<3 Vi kanske kan dra till krogen någon dag haha xD

Skrivet 2018.12.04 - 00:26
http://sunforestsso.blogg.se/
Viktoria Shadowhunter

Vad jobbigt att det har blivit sådär i skolor i dag. Tycker de borde sänka kraven lite. Man hinner gå in i väggen innan man ens har kommit in i arbetslivet. :(
Hoppas ni som klass står på er tillsammans och får en förändring. Hejar på er.<3

Grattis i efterskott! Hoppas du hade en bra 18-årsdag. :D

Har fått en nyvunnen kärlek till Moorland, men samtidigt älskar jag Firgrove. Lite besviken blev man när Hollow Woods inte uppdaterades. Men slår vad om att skogen kommer bli sagolikt vacker när det väl är dags. ;D

Skrivet 2018.12.04 - 23:14
http://vikshadowhunter.blogg.se/
Stina Prettysten

Jätteledsen att jag missade inlägget när det kom, men nu har jag sett det iaf! GRATTIS I EFTERSKOTT! Hoppas att allt löser sig i skolan också, tråkigt när det blir så! Kul att du tänker börja skriva lite igen också!❤️

Skrivet 2018.12.09 - 12:05
Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL:


Din kommentar



Hej! Jag går under namnet Elise Stormwright och är 19 år. Jag har spelat Star Stable sen 2014 och spelade även de gamla spelen innan dess. Här hittar du allt mellan Jorvik och Pandoria, och lite till.

Elise Stormwright @ stormwright.blogg.se