Fjordfölis

Northwind
 
Säg hej till min lilla fjordis Northwind :D I skrivande stund är han i level 7, har inte fattat något beslut om ifall jag vill behålla honom än, men han är ju väldigt söt, so I just might ;) Har ni någon fjording än och vilken isf?

Jag älskar den nya pandoriska looken till det område som man tar hand om sitt föl på, ett litet område med samma känsla i spelet vore så coolt. Typ någonstans på Jorvik med högre nivåer av pandorisk energi, så att naturen blir rosaskimrig och lite mystisk.

Glad halloween :)




Stina Prettysten

Har en gammal, den klassiska fjording-färgen! Hon heter Frostmist a.k.a Misty❤️

Skrivet 2018.11.01 - 15:18
Rebecca

Har faktiskt funderat en stund ifall jag borde köpa fjordingen som du pratar om i inlägget, men har inte riktigt bestämt mig ennu x)

Skrivet 2018.11.06 - 19:08
http://sunforestsso.blogg.se/
Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL:


Din kommentar



Hej! Jag går under namnet Elise Stormwright och är 19 år. Jag har spelat Star Stable sen 2014 och spelade även de gamla spelen innan dess. Här hittar du allt mellan Jorvik och Pandoria, och lite till.

Elise Stormwright @ stormwright.blogg.se