Hej

Jag tvingade iväg mig själv till skolan igår, men det skulle jag nog inte gjort egentligen. Vaknade idag, kände mig som döden själv, och bestämde mig för att stanna hemma.
 
Tänker iiiiiiiiinteee plugga, för jag vill bli frisk x) 
 
Isse på Gamla Stormgården en tidig morgon
 
Hoppas ni har en bra dag :)
Kram



Stina Prettysten

Ojdå! Det gick faktiskt bättre för mig då jag har kunnat vara med på både friidrottsdag och NO-prov! Dock var ju friidrottsdagen ingen succé direkt, det ösösösregnade hela dagen, vi hade inget regntak, tappade hela min pastasalladpå marken och det föesta jag gör när vi kommer dit är att sträcka hela höger ben! Nice dag! xD Aja, jag red senare den dagen och allt gick bra då iaf, mu känner jag att jag skriver lite väl långa kommentarer som inte handlar ett dugg om dig utan bara om MITT liv så ber om ursäckt för det!
Krya! <3<3

Svar: Men oj, låter som en typisk friidrottsdag haha (jag har också alltid otur på idrottsdagar, både med väder och skador och sånt som liksom bara händer), men hoppas det känns bra ändå :) Du behöver inte be om ursäkt <3 Jag vill inte att du ska känna att mitt kommentarsfält strikt ska handla om spelet eller mig eller så, jag blir alltid glad när jag ser att du kommenterat <3
Elise Stormwright

Skrivet 2018.09.11 - 15:26
Rebecca

Usch vad tråkigt att du är sjuk, var själv sjuk här ganska nyligen med lunginflamation x( Inte nice! Hoppas du iallafall känner dig bättre snart! styrke karmar till dig <3

PS. Tack ennu för att du erbjöd dig att hjälpa oss med bloggen! Vi fick dock allt fixat som vi hade problem med och håller nu bara på finslipa sidan. Men tack iallafall! Bra och veta att ifall det blir något så finns du till hands :3

Svar: Skönt att det löste sig! Ska bli spännande att se er nya blogg :D
Elise Stormwright

Skrivet 2018.09.12 - 11:52
http://sunforestblogg.weebly.com
Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL:


Din kommentar



Hej! Jag går under namnet Elise Stormwright och är 19 år. Jag har spelat Star Stable sen 2014 och spelade även de gamla spelen innan dess. Här hittar du allt mellan Jorvik och Pandoria, och lite till.

Elise Stormwright @ stormwright.blogg.se