Nya bilder på hästarna

Som rubriken lyder har jag gjort några nya bilder till en sida åt mina hästar idag. Hittills har jag hunnit med Molly och Northwind, och Duskfall, men Duskfalls bild blev inte så snygg så jag visar inte den förrän jag bytt bakgrund. Edit: har lagt in en ny bild på Duskfall
 
 
 
 
Sen är det meningen att det ska gå att klicka på bilderna för att komma till hästarnas egna sidor. Jag har emellertid inte planer på att skriva mer än några rader om varje häst. Jag vill hellre lägga upp exempelvis vilka rosetter de vunnit, Duskfall har till exempel tagit guld i FGC (vilket förklaras av att vi bara var fyra som tävlade xD). Sånt kan ju vara kul att hålla reda på.
 
Hoppas er dag har varit bra, det har i alla fall min varit
//Elise



Stina Prettysten

Sötis-hästar! Ps. Vet inte om du minns skämtet om hästnamnet ”Firren” som vi hade när du köpt din ponny Firecrown ”Molly”. Iaf har jag skaffat en Firren-häst B)

Svar: Hahaha, gud va kul!! Vilken hästras är det? En connemara mån tro? ;))
Elise Stormwright

Skrivet 2019.05.19 - 20:15
Stina Prettysten

Japp haha

Skrivet 2019.05.26 - 10:30
Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL:


Din kommentar



Hej! Jag går under namnet Elise Stormwright och är 19 år. Jag har spelat Star Stable sen 2014 och spelade även de gamla spelen innan dess. Här hittar du allt mellan Jorvik och Pandoria, och lite till.

Elise Stormwright @ stormwright.blogg.se